چگونه می توانم هفت درمان بیماری کلیه درمان TCM بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم هفت درمان بیماری کلیه درمان TCM بالا

چگونه می توان هفت درمان بیماری کلیه درمان TCM بالا؟ شما می دانید بالا هفت درمان ها راه شناخته شده ترین در درمان بیماری های کلیوی، کسانی که درمان همکاری با یکدیگر می تواند بیماری جلوگیری می رود بدتر است.
چگونه می توان هفت درمان درمان بیماری های کلیوی؟
چرخه درمان
در طی این درمان، ما با توجه به تئوری یین و یانگ سنتی را شکل دایره در اطراف نقاط اصلی خود را. پس ما می توانیم سم از بدن از طریق مرکز دایره رسم.
داغ فشرده سازی درمانی
در طی این درمان ما به طور عمده را Osmotherapy پزشکی طب سنتی چینی. ما را انتخاب کنید گیاهان با توجه به وضعیت بدن مفصل خود را، و آنها را با هم ترکیب به اندازه کافی. سپس پودر از گیاهان فشرده سازی در منطقه کلیه خود را، انتقال عنصر به کلیه خود را با موج الکترومغناطیسی.
فوت حمام درمانی
هستند بسیاری از نقاط اصلی در پاهای ما، از جمله طحالی Yongquan، که به طور عمده نسبت به عملکرد کلیه وجود دارد. ما می توانیم عنصر در بدن شما کافی عرضه و رسم سموم از طریق این طحالی.
Moxa-moxibustion درمان
در این روش درمانی می تواند کمک به تنظیم اختلال دروغ گفتن در سیستم ایمنی بدن شما، شما می دانید نفروپاتی یک نوع بیماری خود ایمنی است. برای درمان این بیماری به خوبی، ما باید برای اولین بار از سیستم ایمنی بدن شما را به بهترین شرایط خود را کنترل می کنند.
گیاهی حمام
در طی این درمان، ما گیاهان که می تواند کمک به بهبود گردش خون شما و حذف سموم را انتخاب کنید. علائم خود را مانند فشار خون بالا، یا ضعف یا درد در بدن خواهد شد و بعد از درمان رها شوند.
درمان خوراکی گرفته
این می تواند کمک به حفاظت از عملکرد کلیه شما و منبع انرژی برای بهبود عملکرد کلیه شما. در همین حال، فشار خون شما کمک خواهد کرد و کنترل عفونت.
انما درمان
در این روش درمانی است که عمدتا در زدودن سم جمع آوری در مسیر روده خود را، با کمک از این درمان مشکل اشتها خود و یا مشکل یبوست خواهد شد تا حد زیادی برطرف هدف.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: